luni, 16 februarie 2015

Pentru el...

Îmi e milă de femeia care te va iubi după mine. O să aibă nevoie de o mătură şi de un făraş ca să adune părţile pe care le-am rupt eu din tine. O să-mi audă numele atât de des, încat o să mă viseze şi în somn. Mă îndoiesc că va rezista mult. Se va uita la gâtul, la buzele tale, la gura ta, întrebându-se în ce mod şi în ce fel te atingeam eu , ce ţi-am făcut să nu mă uiţi. O să îţi promită toate lucrurile pe care ţi le-am promis eu , dar pe care nu am reuşit să le îndeplinesc. Poate o să-ţi promită mai multe. O să audă poveşti îngrozitoare pentru ea. Cât de egoistă eram. Cum minţeam. O să se întrebe cum cineva atât de minunat şi drăguţ ca tine a putut iubi şi probabil încă iubeşte un monstru de femeie , care l-a avut înaintea ei. O să concureze cu fantoma mea , deoarece pe mine nu mă vei vedea.. O să înţeleagă de ce nu te uiţi niciodată la dulap. De ce îţi este frică să te uiţi sub pat. O să ştie că fiecare colţişor din camera ta e atins de mine, fiecare parte are amprenta mea pe ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu